Foot mask

Då har jag packat upp väskorna, sådär 1 vecka senare men så är det ju alltid när man kommer hem. Iallafall för mig. Jag är snabb på att packa ner men absolut inte att packa upp,haha. 
 
Medan jag fixade med väskorna och städade lite så testade jag en footmask jag köpte i Filippierna och jisses mina fötter är lena som en bebisstjärt nu. Jag är glad att jag köpte 2 stycken, ska googla lite på märkte och se om man inte kan köpa likande eller beställa hem. 
 
Igårkväll gick jag och hämtade ett paket som jag längtat efter och ska visa er sen vad det var :)
 
Molly sover nu och förhoppningsvis sover hon ett lite tag så hon blir frisk någon gång. Men febern är fortfarande nere på 38,1 och de är bra. Ibland önskar jag att hon var kvar i min mage så jag kunde skydda henne mot dessa virus och bakterier. 
 
 
finafötter footmask
1 kommentar
FrökenTV, bloggen om tv och film

aldrig ens hört tals om, haha. måste nog pröva

Svar: Gör det, dom gör under för trötta fötter :)
Mia Wenger