Järnbrist

Hej på er! 
 
Sitter och dricker i soffan och dricker lite kaffe innan jag ska iväg och hämta Molly. 
 
Har varit frånvarande pga mycket på jobbet och familj och vänner, livet helt enkelt. Men igår och idag har jag legat helt utslagen i soffan pga huvudvärk från helvetet och det visade sig vara järnbrist. Det har jag haft ett par gånger förut så har järntabletter hemma och efter 2 st såna lite mer vila och kaffe känner jag mig mycket bättre igen. Så imorgon blir det jobbet och gymmet igen, så skönt! Gillar inte alls att missa träning eller jobbet, så skönt att kunna gå imorgon. 
 
Molly har varit så snälla dom här dagarna och kramat mig och pussat mig i pannan <3 
1 kommentar
Elise

Vad skönt att du hade järntabletter hemma! Hoppas du slipper huvudvärk nu! :)

Svar: Tack 😊det hoppas jag också!
Mia Wenger