Rutiner

Då var lunchen slut för ett litet tag sedan och nu ska jag snart börja jobba igen. 
Lunchen blev som vanligt min älskade chokladshake från Staygood.com och sen härlig frisk promenad. Jag älskar att jag jobbar vid Slussen så jag kan gå längs med vattnet på lunchen och fylla på med energi inför resten av dagen. 
Ikväll blir det myspys hemma med min älskade bebis innan hon ska sova, träna efter hon gått och lagt sig och efter träningen blir det att åka och storhandla inför kommande månad. Måste fylla på bådekyl/frys och skafferi efter resan, det ekar tomt. 
 
Känns superskönt att få gå coh träna igen, mår inte bra utan att äta massvis med socker, kolhydrater och ingen träning. Blir trött snabbt, ingen energi och dåligt tålamod och ännu värre humör. Måste även fixa cykeln så jag kan börja cykla igen på morgonen och eftermiddagen. 
 
Nu måste jag fortsätta jobba!
 
 
fredag jagtogbeslutet rutiner staygoodcom
0 kommentarer