Starbucks

Hej på er!
 
Idag är jag ensam på kontoret och de har varit fullrulle hela morgonen men nu börjar jag komma i kapp och de lugnat ner sig lite. 
 
Min morgon var väldigt lugn och mysig med Molly. Vi åt frukost tillsammans i soffan och titta på tecknat innan vi började göra oss i ordning för dagen. Molly var supergosig och jättesnäll när jag skulle klä på henne, och pratade hela vägen i vagnen till förskolan. Fick en hej då puss vid grinden och sedan vinkade hon "hej då, mamma, ses sen!" och gick till sandlådan. De är så skönt att lämningarna går så bra just nu och att hon  trivs så bra med sina kompisar och lärare. 
 
Ikväll åker vi till landet iallafall då Molly inte har feber utan bara lite snorig. Så denna helg blir familjehleg med god mat, sällskapsspel och massvis med mys och lek med barnen. 
 
Nu ska jag fortsätta jobba! 
Unnade mig en Starbucks kaffe idag :) 
fredag förskola kärlek molly morgon starbucks
1 kommentar
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Ska nog också ut till landstället i helgen, om det blir fint väder!

Svar: Det verkar som att de ska bli det, iallafall här i Stockholm :)
Mia Wenger