Tappat motivationen

God kväll!
 
Ska alldels straxt gå och lägga mig,är supertrött idag. Har varit barnvakt åt min brorsdotter idag och ensam med 2 barn på 3 och 1 1/2 år är krävande, men väldigt kul. Vi har lekt, myst och varit i parken och dom har varit otroligt snälla mot varandra och inte bråkat alls. Jag har verkligen njutit med att få vara själv med dom en hel dag :) 
 
Som ni märker är uppdateringen inte på topp just nu men är i en liten svacka med träning och motivationen till at blogga. Det har varit mycket med jobbet, molly har varit sjuk, jag har varit sjuk och sen är ju cykeln trasig också. Så nu håller jag på att försöka få tillbaka min motivation igen för jag skanar träningen och bloggen. Jag hoppas jag får igång motivationen igen nästa vecka :) 
 
Hoppas alla får en toppen lördag! 
Såhär såg det ut efter lunchen, massvis med mys och kärlek!
Motivation barn chelsea dotter kusiner kärlek livet mittliv molly älskarhenne
0 kommentarer