6 Februari

God morgon! 
 
Jag har precis ätit min frukost och dricker lite tee innan jag ska in och väcka Mollpan för att göra henne i ordning för förskolan. Hon har ingen feber och har inte haft sen i torsdagskväll, vilket var jätte kontigt. Hon hade 38,8 i torsdagskväll och på fredagen hade hon 37,7-37,5 och sen var de helt borta.. väldigt märkligt. Men men skönt att hon är feberfri och mår bra, det är huvudsaken. 
 
Jag håller på med min lunch nu och kokar lite broccoli till min matlåda som kommmer bestå av lax, ris och broccoli och mina mellan mål är sockerärtor och mango. 
 
Helgen har varit så underbar! 
Vi var alla samlade igen och herregud vad barnen var lyckliga att få träffas igen i fredags. Molly var kanske lite xtra glad att mosters hund var med, hon älskar denna hund. Dom lekte non stop hela helgen och nästan helt utan bråk, och vi vuxna bara umgicks och hade det lugnt och skönt. 
Jag och min syster tog lite egen tid och lämnade barnen med mormor och morfar och stack in till Norrtälje för lunch och för att handla maten inför kväll. Det var så skönt att få bara vara ett par timmar.
 
Igår hämtade vi kartonger hemma hos min syster och vi började packa igår, det känns så overkligt att vi om 1 månad flyttar. Det kommer bli så skönt och kommer vara en lättnad att äntligen få komma nära familjen. 
Igår så ville Molly sova med mig istället för själv i sin egna säng och det var inte igår hon ville det. Jag njöt som tusan att få sova med henne.
egentid familj family kusiner kärlek landet mormoromorfar norrtälje syskon
0 kommentarer