Morning Walk ☀️

God morgon! 🌸
 
Även sol idag i Stockholm, det är hur underbart som helst. Jag har så mycket mer energi och är på mycket bättre humör nu när det är fint väder. Dock fortfarande väldigt kallt men det är bara att klä på sig med. 
 
Idag jobbar jag 8-16 då det är jag som hämtar Molly i eftermiddag. Det blir då en tidigare lunch än vanligt men min lunchpromis blir det ändå. Jag älskar dom, får så mycket mer energi på eftermiddagen och inte ont i huvdet som jag får om jag är inne hela dagen. 
 
Igår skulle ajg till gymmet men P behövde gå iväg till sin chef efter Molly somnat och han blev kvar där lite förlänge så blev för sent för mig men det gjorde inget. Jag lagade mat istället inför nästa vecka så nu har jag matlådor för nästa vecka och resterande vecka. Blev kyckling med grönskasröra, enkelt men väldigt gott och nyttigt. Jag ska faktiskt testa ikväll att göra rödbetsbiffar, bliv
it inspirerad av min granne som gör alla möjliga olika biffar av grönsaker så vill också testa. 
 
Älskar min havregrynsgröt jag gör varje morgon!
Härliga morgon promenad! 
Mat Motivation grönsaker healthyliving stockholm sweden vego
0 kommentarer