Tunasallad

Hej på er!
 
Nu har jag jobbat färdigt för idag och ska sätta mig och äta min middag. Molly är nattad och eftersom jag behövde jobba ikväll ville jag ge henne mer tid nu innan läggdags så vi satte oss i hennes rum och lekte och läste böcker tillsammans. Hon är så underbar, hon har så mycket att säga varje dag och lär sig nya saker hela tiden. Det är klart det är tufft att behöva jobba när hon är hemma men det är så sällan så tror inte hon tar någon skada av det, de är nog mer mitt samvete. 
 
Möte idag gick iallafall väldigt bra och ska bli spännande och se hur det blir i framitden. Jag hoppas det blir något bra av det. Efter mötet svängde jag förbi P´s jobb och tog med mig lite mat hem, föredelar med att han en pojkvän som jobbar som kock. Det blev en tonfisksallad som jag skulle ätit när jag kom hem men hann inte så får bli middag istället. 
 
Efter jag ätit ska jag ta de lugnt en liten stund innan jag börjar fixa här hemma och rensa och träna. Ska försöka gå och lägga mig samma tid idag som igår. Igår somnade jag redan kl 21.45 och vaknade pigg och fräsch så de ska bli till en vana att kl 22 ska jag sova på vardagarna. 
 
 
Mat broms framtiden hemligheter jobb molly möte pojkvän tonfisksallad
0 kommentarer