Waisttrainer

God morgon! 🌸
 
Det är redan onsdag och halva veckan har snart gått och jag börjar känna mig mer och mer som mig själv igen. Morgonen började superbra med en glad och pigg liten Molly och utan stress, finns inget bättre. Lämningen gick toppen, vilket alltid är skönt. 
 
Dock förseningar igen i tunnelbanan och har nu sett att dom höj priset för busskortet till 830 kr.. MEN det är snart vår och då kommer jag cykla igen och slippa allt det! 
Ikväll blir det faktiskt gymmet igen efter ett litet uppehåll men nu är det dags igen. Körde faktiskt ett litet pass hemma igår innan jag gick och la mig. 
 
Igår och idag har jag haft på mig min waisttrainer igen, det är säkert många som tycker det är dumt men för mig funkar det för min hållning och för att dra ihop mina magmuskler lite bättre efter min graviditet. 
 
Nu måste jag fortsätta jobba!🙂
 
 
Cykla SL bradag happynewyear jagtogbeslutet kärlek molly tinywaist tinywaist.se viktresa waisttrainer
0 kommentarer