Gammelfarmor 98 år

Hej!
 
Molly och P är ute och åker pulka så jag passar på att avjuta en kaffe i lugn och ro. Jag fick även en sovmorgon imorse till kl 10 och så skönt att sova. 
Idag blir det en lugn dag hemma med inga planer, kanske en snabbis till Farsta för att köpa marmor tycket till bordet så får jag det fixat ikväll. 
 
Ikväll blir det gymmet igen då jag känner mig tillräckligt frisk igen. Jag fick den där klasiska förkylningen som kommer när man börjar träna igen men har ändå gått ut och gått promenader på 5-8 km. Jag har ätit bra också, inget fusk så de känns bra ändå. Inte den bästa starten men det är en början iallafall! 
 
Imorgon är det måndag och långhelgen är slut och är lite nervös inför morgon dagen. Det är ett stort beslut som måste tas imorgon och hoppas det blir bra! 
 
98år barnbarnsbarn familj gammelfarmor kärlek
0 kommentarer