God morgon, 2017!

God morgon på er!
 
Idag blev det en sovmorgon till 9.30 och gud så skönt det var. Molly var vaken heeela kvällen igår men somnade samma sekund som jag startade bilen vid 00,45. Vi hade en toppen kväll igår med supdergod mat, massvis med skratt och lek med barnen. Vid 12 slaget gick vi ut på balkongen och tittat på raketerna, Molly var måttligt imponerad. Så vi gick tillbaka in rätt snabbt och åt efterätt och när jag och P ätit efterrätten så var vi så mätta och trötta så det var dags att åka hem. 
När vi kom hem gick vi alla och la oss på direkten och somnade väldigt fort, mätta och glada. Tyckte dock synd om P som behövde gå och jobba imorse vid 8.. 
 
Jag och Molly har precis ätit frukost och tittar på Zootopia och bara myser här hemma innan vi ska iväg till Farsta C. Jag måste fixa vårt vardagsrums brod då det finns en stoor fläck på det, kommer lägga upp före och efter bilder på det. 
 
Som sagt mina nyårslöften för 2017 är:
1. Bli mer ekonomisk
2. Fokusera på Molly och P
3. Fokusera på min träning och bli hälsosam
4. Få en framgångsrik blogg
 

Jag tycker de är väldigt bra löften och är nöjd med dom, har ni några löften i år? :)
 
Nu ska jag dricka upp mitt tee innan vi ska göra oss i ordning och åka iväg. 
 
 
 
family happynewyear love nyår nyårslöften
0 kommentarer