Lång helg

Hej på er!
 
Vi har lång helg här hemma och njuter av det till fullo. Igår tog jag en semesterdag och jag och Molly var hemma på förmiddagen innan vi åkte hem till mormor och morfar för middag. De blev en riktigt härlig eftermiddag tillsammans med mina föräldrar och som jag njöt. Dom åkte till Prag imorse för en weekend och de är dom så värda ska bli kul och se och hör allt dom gjort, dom skulle gå på ölspa sa dom. 
 
Idag fick jag sovmorgon och sov till kl 9 men låg kvar i sängen till 9.30,sen kom Molly och in och pussa mig och ville att jag skulle upp. Molly har precis ätit lunch och jag har precis lagt henne ner för hennes vila innan vi ska klä på oss och gå ut och åka pulka och göra snögubbe. Jag har lagt fram mitt underställ och 2 pr tjocka mjukisbyxor och min regnbyxor så jag bör inte bli så kall direkt. Molly ska också ha på sig mycket bra och varma kläder nu när det är -20 ute.. men det är underbart väder så ut måste vi! 
 
 
familj kärlek lycka långhelg mammaochpappa mormoromorfar tacos
0 kommentarer