Starbuck´s

 God morgon! 
 
Jag är på kontoret och har en lite snabb rast. 
Fredag idag och även den 13onde så hoppas ingen otur infaller på mig eller mina familj eller vänner idag. Jag är ju en sån som tror på sånt, så går inte på A-brunnar, inte under stegar och om jag glömmer något och måste åg tillbaka in i lägenheten sätter jag mig ner i 3 sec innan jag går ut. Säker jättelöjligt för många men något jag alltid har gjort. 
 
Idag sov vi alla fram till 7.30 så vart väldigt stressigt för mig som skulle ha duscha imorse men de hanns inte med så torrschampoo fick det bli idag, lite äckligt men men. Fick kasta i mig min frukost hann inte göra kaffe så unnade mig en Sojalatte på Starbuck´s imorse faktiskt, och gud så gott det var. Lite vardagslyx brukar jag gör sådär 1 gång i månaden, inget överdrivet men som en take away kaffe eller ät lunch på restaurang. 
 
Idag så kommer Molly åka hem till sin mormor vid 14 för att förskolan stänger tidigt idag och P jobbar kväll. Så Mamma och Molly åker upp till landet redan då så kommer jag och Pappa ta bussen upp efter vi slutat. Tänkte egentligen ta bilen men de skulle bli så sent då eftersom jag inte kan ta bilen till jobbbet (dubbdäck förbud). Men det går lika bra, väldigt mysigt om inte annat :) 
 
Nu ska jag fortsätta jobba! 
 
Starbuck´s bussen kaffe landet latte mormoromorfar vardagslyx
0 kommentarer