Vill ha sommar!

Hej på er! 
 
Har inte bloggat på ett tag då det varit fullt upp med jobbet och nu är även Molly sjuk.. igen.
I lördagskväll innan hon skulle sova vart hon väldigt gnällig men trodde först bara hon var trött men när jag tar upp henne för att gå och borsta tänderna känner jag att hon är tokvarm. 30 min innan hade hon och jag busat runt i stugan och haft jättekul så de kommer fort. Tog tempen och den stod på 40,1! Hon har aldrig haft så hög temp någonsin så hon var otroligt tagen .. världens bästa mormor åker då in och köper Alvedon så vi kan försöka få hennes temp att gå ner lite så hon får sova. Efter 40 min som honn fick alvedon så gick tempen ner och hon fick sova med mig i min säng. 
Hon ville bara vara nära nära mig hela natten och var riktigt besvärad av sin feber och hosta. Hon är fortfarande dålig med feber men dock bara 38 igår och idag så den är påväg ner men hennes hosta är jobbig för henne. Jag håller tummar och tår att det börjar vända nu så hon blir frisk!
 
Innan barn så gillade jag höst och vinter men nu avskyr jag det nästan.. pga alla jäkla sjukdommar som kommer då. Molly var endast sjuk en gång i sommars annars var hon frisk och glad hela tiden och vi var ute massor och hade toppen. Så nu längtar jag otroligt mycket till sommaren! 
Funderar på att flytta till typ filippierna under vinterhalvåret, P kan jobba på någon restaurang och jag kan jobba hemifrån, om jobbet tillåter. Det är en dröm men kanske blir det så i framtiden! 
Nu är de mamma som duger <3 
bebis förkyld molly sjuk älskarhenne
0 kommentarer