Women´s Best

Puuh.. 
Nu sitter jag i soffan av avnjuter en Women´s best proteinshake med smak av cookies and cream efter årets först pass på gymmet. Det gick faktiskt oväntat bra och var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Körde 30 min på trappmaskinen och sedan armar och rygg, brukar inte träna det men idag kände jag det är nytt år och nu är det på riktigt dags att gör träningen till en livstil. Tog ju även cykeln till gymmet och när jag nästan är framme började det snöa.. så vart inte lika trevligt att cykla hem men ändå helt ok. 
 
Jag är väldigt stolt över mig själv att jag tog mig till gymmet och körde ett bra pass som kommer kännas imorgon, rikigt stolt! 
 
Nu ska jag dricka upp min shake och sen gå och sova, imorgon ska jag äntligen åka in til kontoret igen.
 
Invigde även mina nya skor jag fick av P i julklapp, och jag älskar dom! <3
Såå goood! 
 
jaggerinteupp nyamöjligheter nyttår träning viktminskning viktnedgång viktresa
1 kommentar
WWW.nouw.se/jasmineivanoff

Gud vilka snygga skor! Härligt att komma igång med träning direkt, jag började med små promenader idag! Bättre än inget 😌😌

Svar: Tack, dom är spupersköna :) Ja, det är jättebra! ;)
Mia Wenger