Rusta motionscykel

God morgon! 
 
Idag är jag trött men vari gång till sent igår kväll så gick och lade mig för sent och sen hade Molly kissat igenom blöjan i natt vid 4 tiden... 
 
Igår blev det middag hos mamma och sen en promenad hem, det tog endast ca 20 min att gå i vanlig takt. När vi kom hem nattade jag Molly och åkte iväg och storhandlade och vart rätt mycket mat. 4 kg kyckling, 5 kg ris, korv, köttbullar, pyttipanna, köttfärs och mycket annat så ska göra en stoor grönskasgryta, en kycklinggryta och köttfärssås i veckan. 
 
När jag packat upp alla varor och städat i köket så monterade jag ihop min motionscykel jag köpt från rusta för endast 799 kr. För det priset är den väldigt bra faktiskt. Tänkte upp redan vid 5 och cykla en timme men då Molly vaknade kl 4 så blir det ikväll istället. P jobber ikväll så jag ska hämta bajskroven hos farmor efter jobbet sen ska vi åka hem och tvätta, laga mat och mysa bara hon och jag. Efter hon somnat ska jag köra ett träningspass hemma. Jag hann ju inte till gymmet igår då allt tog lite lång tid. 
Liten och söt 
Cykla Mat Motivation Rusta farmorochfarfar motion storhandla storkok tvätta
0 kommentarer