Sjukskriven ..

Hej på er!
 
Vad glad jag blir att det fortfarande är läsare som klickar sig in här även fast det inte uppdaterats alls senaste dagarna. 
Det som hänt är att jag idag blivit sjukskriven då jag mått väldigt dåligt senaste tiden, jag ska gå en utredning om varför min mage är som den är och börja gå hos en psykolog för att få hjälp med min panikångest. Det är en lättnad för mig att ängtligen få detta gjort så jag kan efter många år börja fokusera på mig själv. Jag kommer vara sjukskriven ett tag vilket är ovant för mig då jag endast varit sjukskriven en gång tidigare p.g.a. utomkvedshavandeskapet jag hade i Janurai 2014. Jag tror dock det är bra för mig och det gör att jag få mer tid att fokusera på det som får mig att må bra och jag kommer tillbaka till mitt vanliga glad,a postiva och sociala jag igen. 
 
Imorgon är det inskolning igen men nu blir det lämning i 1 timme och 30 min så det ska bli spännande och se hur det blir. Jag kommer vara hemma hos mamma under den tiden och ta de lugnt och eftersom hon bor 5 min ifrån förskolan så kan jag komma direkt om det behövs. Sedan blir det lunchdate med mamma kanske om hon kan ch sen eftermiddagen ska vi antingen pyssla hemma med måla eller något sånt eller om det är fint väder ska vi vara i en park och leka. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis får jag en bättre sömn inatt än dom senaste veckorna. 
 
 
hälsangårförst panikångest psykiskohälsa sjuk sjukskriven tänkapåsigsjälv
1 kommentar
Anonym

Ta hand om dig Mia, skickar lite gycklarkärlek 💚💛

Svar: Tack, de värmer 🙂
Mia Wenger