28:e Maj!

Jaha då har lönen kommit den sög dock... men men mer nästa månad :D jippi!

Idag har jag serverat hela dagen var rätt kul, även fast vi skulle servera 10 personer vart dom bara 5 så var inte så mycket att göra men ändå rätt kul. Efter skolan stannade jag och Lina kvar och pluggade hon pluggade typ i 3 timmar jag pluggade när jag kom hem, juste shit när jag skrivit klart hela min uppg så skulle jag spara den och maila till min lärare vad tror ni jag gör, jo jag tar bort hela dokumentet, så självklart så måste jag börja om fatta vad arg jag var då .. men det löste sig som tur var. Jag har lagat mat en räksallad til mig, mamma och victoria riktigt god.

Imorgon ska antagligen eller hoppas eve klippa mig, var ju ett tag sen topparna är jätte slitan och så kanske jag ska fixa slingor eller få mer rött i mitt hår får se imorgon vad jag väljer ;) sen ska jag in till stan med min babe och handla skor och kjol och kanske något mer roligt om jag hittar :D får se imorgon vad jag handlar.

Nu ska jag ta mitt te läsa min bok, 14 år och till salu VÄRLDENS  bästa bok. Och kanske titta lite film sen ska jag sova rätt sent nu och ska upp tidigt imorgon.. med svenska med Göran... Juste måste säga är godkänd i matte och är överlycklig!!!  Längtar tillbaka till thailand. Bilderna nedanför
                                                                                                                
  
aja måste sova nu<3
0 kommentarer