Förkylningstider..

Helloj!
 
Har varit väldigt tyst här inne pga förkylning på både mig och Molly. Vi mår bättre nu, äntligen, dock lite hosta kvar men den hoppas vi försvinner snart. 
 
Vi har inte gjort alls mycket denna vecka mer än att ta det lugnt och gosat mest hela dagarna förutom i fredags, då var det dags för denna mamma att ha en utekväll med ett par vänner. Molly åkte upp till landet med mormor och morfar och sen var ju moster och kusin redan där uppe. 
Det vart en god middag för oss på Hard Rock innan vi gick vidare för ettpar drinkar på mitt gamla jobb, sedan bar det av till Golden Hits. Jag hade verkligen super kul, dansade loss till långt in på småtimmarna. När jag kom hem vart det bums i säng och uppe redan kl 8 för att åka upp till min bebis. 
 
Imorgon åker vi nog hem till min syster som vanligt för lek och bus samt promenader och kanske leklandet på eftermiddan. Inget är bestämmt än, så får se vad morgondagen har att erbjuda! 
Nu ska jag borsta tänderna och sova, är så galet trött idag! 
 
 
babygirl barn familj kusiner kärlek sjuk
0 kommentarer