vilodag 😮

God morgon,

Idag Ă€r der stĂ€ddag hos oss men dĂ„ jag jobbar kan inte jag vara med men Molly och Peter Ă€r ute och stĂ€dar. Jag tĂ€nkte dĂ€remot köpa lite nytt till sandlĂ„dan pĂ„ gĂ„rden till alla barn 🙂

I torsdags var jag inne pĂ„ kontoret som sagt och jobbade heldag och sen en aw/middag pĂ„ kvĂ€llen. JĂ€ttetrevlig middag med rolig quiz efter men vid 20 började jag Ă„ka hem för dĂ„ var jag riktigt  trött 😮

IgĂ„r var en vanlig dag, ingen övertid eller trĂ€ning alls. Åkte och storhandla efter kag hĂ€mtat Molly och sen en lugn dag hemma med tjejerna. Gick och la mig redan 21 och sov innan 21.30 .. tror min kropp behövde det. 

Idag ska jag jobba 8-14 och efter ska jag antingen ut och springa eller Ă„ka till gymmet. FĂ„r se vad jag kĂ€nner för. Peter Ă€r troligen ledig idag, vilket Ă€r ovanligt dĂ„ han jobbar vanligtvis helger, sĂ„ de Ă€r mysigt 😁 

Nu ska jag fortsĂ€tta jobba📧
0 kommentarer