23:20..

Jaha då var den dagen över då..
Det gick väl hyffsat bra för mig och Frida iallafall :) Slutade kvart i 9 så fick springa till ICA för att hinna handla det jag skulle. Jag hann!
Imorgon börjar jag 12:40 och slutar 15:40.. Men Madde ska troligen komma vid 14 så då blir det roligare :D Ska också försöka hinna med att köpa en present till min lilla snutta :)
På kvällen ska jag väl försöka göra mig fest fin (hela kroppen) inför en hel helg med fest.
Lördagen blir nämligen full späckad med skoj. Ska först på lunch hemma hos Madde och familje sedan på kvällen blir det middag och trevligt hemma hos Madde och fira henne och sedan när dom drar ut (två dagar innan jag fyller år!) så går jag till Alex hej då fest och är där och umgås och säger hej då till Alex.
Nej nu ska jag försöka sova!

0 kommentarer