Mardröm!

Usch vilken mardröm jag hade i natt..

Drömde att Stian åkte i öknen med vapen och grejer som skulle till deras läger vara av dom åker på en landmina och han nästan dör. Han kommer till Norge och opereras på sjukhuset men dör av sina skador, jag får reda på det 2 veckor (!) senare och åker dit till hans begravning.. 

Vaknade i foster ställning och grät och kunde inte somna om efter det :( 

Han var inne på face idag så vi har pratat lite nu på morgonen så det är riktigt skönt att veta att han är okej! :) 

Sitter nu och tittar på Nanny och dricker kaffe, ska packa väskan för att dra och simma. Har inte simmat på jätte länge, simmade ju förut flera dagar i veckan men lade av när jag vart tonåring. Så det ska bli riktigt skönt.

Ska idag skriva om mitt CV till engelska och söka jobb i London och åka till 3 och fixa med min telefon.. kommer bli tok dyrt men måste verkligen ha en telefon nu.


 
0 kommentarer