Cozy Morning

God morgon! 

Vilken natt jag haft.. Molly har sovit i sin egna säng från 19.30-06.45! Hon vaknade 02.15 för mat och sen hade hon svårt att somna om men efter ca 40 min somnade hon om. Jag hade dock svårt att sova då P börjar bli förkyld också och snarkade som en galning... men tyckte synd om honom också, inge kul att vara sjuk. 
Jag har ingen feber idag och halsen är okej, lote snuvig dock men mår bra ändå. 

Molly sover just nu på mig då hon fortfarande är väldigt täppt. Hon får ju bättre sömn och kan andas bättre om hon sover upprätt. 

När hon sovit färdigt ska hon få lite gröt och sen tvättstugan. Vi kommer också ta en promenad idag för lite frisk luft och D-vitamin. 

babygirl barn bebis förkyld kärlek molly sjuk
2 kommentarer
Caroline - 4barns mamma utomlands

Hehe tack snälla!! :)

Caroline - 4barns mamma utomlands

Hehe tack snälla!! :)

Åh, det är så mysigt när dom små somnar sådär!