Otur!

God kväll på er! 😊

Jag ska precis gå och lägga mig för är helt slut. Varit trött hela dagen, utan någon anledning.

Igår så fick jag åka snabbt till mamma efter jobbet då P ringde och sa att hans rygg hade smalt till på tunnelbanan. När jag väl kommer hem till mamma ser jag min älskade pojkvän i sån smärta så de gjorde ont i mig. Han hare turen att få en akuttid hos en naprapat och han mådde bättre efter. Han är fortfarande öm och har lite ont så han vart hemskickad från jobbet idag och ledig imorgon.

Idag var se min tur istället ... Åkte nämligen till Andys i länna med Molly och vi skulle bara åka kana tillsammans och de går för fort och jag tappar nästan balansen och ställer mig på stortån! Har haft ont sedan dess och svårt att gå. Så ingen träning varken igår eller idag.. Håller tummarna att tån är bättre imorgon så jag kan gå till gymmet! 🙂

Nu ska jag sova, ha en toppen lördag! 🙂

0 kommentarer