Resultat!

Imorse mätte jag mig men inte vägde mig då jag tror vågen visar fel. Enligt den ska jag väga nästan 77 kg och de betyder att jag skulle gått upp 5 kg på 4 dagar.. :P 
 
Här är iallafall resultatet på en vecka,
Midjan: - 3 cm 
Lår: - 2,5 cm
Rumpa: - 3 cm 
Arm: - 0,5 cm 
Jag är otroligt nöjd med att de har börjat hända massvis med kroppen nu och jag känner mig så mycket bättre och smidigare. Jag har fått en mycket bättre kondition och styrka, är faktiskt ganska stolt över mig själv över vad jag lyckats med på så kort tid. 
 
Dagens lunch idag blev ju en shake och mellanmål en liten yoghurt från Planti. Innan lunchen fick jag i mig en varma koppen blåbär/hallon, kanske lite mycket socker men bättre än inget. 
(bild lånad från google.)
fitness planti resultat träning viktminskning viktnedgång
0 kommentarer