2.a advent

Hej! 
 
Vilken toppen helg vi haft. 
 
Fredagen blev lugn hemma med tv i soffan och sova tidigt. Lördagen så fick vi sovmorgon till 8.20 och efter vart det film mys och frukost i sängen innan vi åkte upp till landet till alla andra. 
Lördagen vart som alltid på landet, alla barnen lekte för fulla muggar och vi vuxna drack kaffe och bara umgicks. Middagen stod P för som vart en köttgryta som var så löjligt god att alla fick matkoma,haha. Efter middagen blev det sällskapsspel fram till kl 1 i natten så var extra glad at min älskade mamma tog Molly imorse kl 8 så jag och P fick sova ut ända till kl 10.25! De var länge sen jag gjorde det och de behövdes :)
 
Helgen slutades med julmarknad i Norrtälje med mamma och P, även Molly var med såklart innan vi alla åkte hem. Dock så slutade det inte så bra för oss då Molly varit dålig i magen hela dagen och när jag körde bilen in och skulle parkera kom spyan.. och vad ledsen hon var. Så ut med ungen och bilbarnstolen och tvätta allt men efter hon spytt mådde hon mycket bättre. 
Hon ligger nu och sover och druckit sin välling så får se om hon spyr mer men oavsett blir hon hemma med P imorgon så vi tar det säkra före det osäkra. 
 
Min fina lilla familj, som jag älskar er <3 
Denna lilla dam bara älskar sin mormor <3 
Jag vann! :D 
0 kommentarer