Filter

Hej!
 
Igår var det tyst här inne då de var fullt upp på jobbet, behöver hinna klart med alla mina sysslor innan jul. Jag har ju även tagit semster imorgon, så imorgon blir det heldag med Loppan min. 
 
Vi ska börja morgonen med att baka lussebullar tillsammans, skulle vara kul om Molly får det som intresse också som jag. Sen ska vi in till söder och köpa julklappar till mina kollegor som vi sen ska åka och lämna på kontoret. Det är även första gången alla får träffa Molly, det ska bli kul. 
 
Eftermiddagen så ska vi vara i någon park och leka bara hon och jag, kanske gå en sväng i skogen innan de blir mörkt. Måste även köpa bingolotter till uppesittarkvällen, är en traditon i min familj att spela tillsammans men iår spelar vi på varsitt håll men hoppas vi vinner! 
 
Älskar Snapchat filter ;)
jul klappar ledig lussebullar snapchatfilter
0 kommentarer