Regnskur, deluxe!

Vilket jäkla regnoväder som drog in över Stockholm för en stund sedan! 
 
Hade precis varit på toa för att sen gå ut på en promenad längs vattnet och när jag kommer tillbaka så värker det ner, åskar och blixtrar och sen haglade det en liten stund också. Satt i fönstret och titta ut och de var riktigt häftigt att se så mycket vatten på gatorna. Varade kanske 30 min och nu skiner solen igen och är super varmt, jäkligt roligt väder. 
Vart ju lite nervös och hoppades att de inte skulle regna nu när jag ska straxt börja cykla hem, de hade inte varit kul.. 
 
De är ganska lugn nu på jobbet, finns saker att göra hela tiden men ingen stress. Nu har jag tagit en kort paus efter ha ringt olika kunder senaste timmen. 
 
Ska börja cykla hem om en stund och idag blir de utomhus gymmet då jag glömde plånboken som sagt på landet, och där ligger ju gymkortet. Men har mitt andra kort kvar så ska kolla om jag kanske kan aktivera det imorgon så man kan ha 2 st kort. 
 
Nu måste jag fortsätta jobba! 
Saknar alltid min lilla fisunge när jag jobbar men jag gör det för henne <3 
 
regn sverige väder
0 kommentarer