Working from home

 
Hej! 
 
Nu har jag precis druckit min shake från womensbest till lunch med ett äpple, det är ju dags att ta tag i matvanorna och träningen nu. Dock tror jag de blir en promenad ikväll och startar långtsamt då jag varit dålig och inte tränat på ett tag. 
 
Jobbar hemifrån även idag då de måste ju gå 48 timmar sedan senaste spya innan jag kan gå och jobba, vill inte smitta mina kollegor. Det går faktiskt väldigt bra att jobba hemma också, lite tråkigt att vara själv men man hinner med massvis ändå. 
 
Idag ska jag ven julpynta här hemma då de är första advent på söndag. Ska även på söndagkväll in till kontoret tänkte jag och pynt där också. Vill överraska mina kollegor på måndag när dom kommer in :) 
 
 Detta skulle inte sitta fel just nu, saknar Filippierna ..
cookiesandcream jaggerinteupp jagtogbeslutet julpynt shake viktminskning viktnedgång womensbest
0 kommentarer