Dansmorgon

Hej på er! 
 
Barnen leker förfullt tillsammans just nu och har gjort hela morgonen. Michelle och Chelsea vaknade kl 6 och Molly 7:15 så jag fick en liten sovmorgon. Vi har ätit frukost, lite mellis och dansat järnet här i stugan till musik från 80-90 talet. Ska snart börja göra lite lunch till barnen och sen ska 2 av dom 3 barnen sova lite, kanske lägger mig och vilar lite jag med. 
Snart kommer även resterande av familjen upp och då ska jag åka och handla mat inför helgen och påskpynt, även lite till påskpysslet som vi ska göra imorgon. Det ska jag vara dåligt väder denna helg så måste förberada inför en helg med mycket pyssel så barnen inte blir uttråkade. Vi kommer gå ut också men kanske inte lika mycket som när det är fint väder. 
 
 
barn dansa familj kusiner kärlek landet sovmorgon
0 kommentarer