Girl´s weekend

God morgon! 
 
Jag ligger i soffan och känner mig småförkyld.. men ska göra lite jucie snart på ingefära, citron och grönkål. Ska boosta med vintaminer och mineraler nu så jag håller mig frisk. P är även hemma och var den som lämnade på föris idag så jag hämtar, han börjar kl 14idag så blir bara jag och Molly ikväll. 
 
Denna helg vart det bara tjejerna uppe på landet och det var så underbart! Det var ganska lugnt och Molly och Michelle lekte bra tillsammans och mös massvis med oss. Tror även dom tyckte de var skönt att bara var vi tjejer på landet och få mer uppmärksamhet. Igår så smög min syster och Michelle in och hämtade Molly på morgonen så jag fick sova till 8.30 tror jag klockan var. Vart lite chockad när jag vaknade och Molly var borta men hörde henne busa förfullt utanför med isn moster och kusin. Jag är så glad att ha min familj i mitt liv och speciellt min syster som ären stor motivation och stöd. Hon hjälper mig med tips, idéer och stöd när jag behöver. 
 
Ska boka tvättstugan och sedan ut och promenar en stund igen, stegtävlingen är ju igång igen och kom 2 förra veckan men denna vecka ska jag vinna!
Så mycket kärlek denna person kan ge. Du må driva mig till vansinne ibland och göra mig arg men utan dig skulle det inte finns något mig <3 
Motivation familj kärlek mamma stöd syster weekend
0 kommentarer