Hitta Motivationen

God morgon! 
 
Har varit tyst här ett tag nu men inte riktigt haft tiden eller motivationen att blogga. Har hänt så mycket sista tiden så fokuserat på det just nu. Förra veckan var P´s kusins man och hans son här från torsdag till tisdag, det har varit fully hus under hela helgen här. I fredags hände ju det hemska på Drottninggatan och det som var allra värst för mig den dagen var att min syster var där och min svärmor brukar gå där just vid den tiden men i fredags valde hon att ta en annan väg hem. Det är hemskt det som hänt och det är jobbigt att prata om, jag blir arg, rädd och ledsen men man måste försöka fortsätta leva sitt liv. 
 
Nu till något roligare! 
Idag är Molly ledig och vi ska åka till landet redan idag och då följer mamma, pappa, Chelsea och bror. Imorgon kommer även min syster och hennes familj och min andra bror så hela familjen är samlade för påskhelgen,utom P. Han jobbar hela helgen. 
Så jag och Molly ska straxt hoppa in i duschen innan vi ska packa bilen och åka till pappa och äta lite lunch innan vi ska åka och hämta Chelsea på föris. 
Även fast det är påsk och de blir en långhelg på landet så ska jag försöka äta nyttigt och röra på mig varje dag.
 
 
Hade en kolonoskopi igår faktiskt, då jag haft problem med magen i över 10 år så har jag börjaten utredning. Allt såg bra ut men att gå och fasta i över 24 timmar är inte kul. Jag fick inte heller träna i måndags eller igår men fick iallafall promenera igår så 20000 steg blev det iallafall. 
 
Kameran och datorn följer med i helgen så ska uppdatera er varje dag! :) 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag och Molly börjar göra oss i ordning. 
 
Bilder från förra påsken.
 
 
 
Motivation brorsdotter chelsea familj landet love långledigt molly mormoromorfar påskhelg
0 kommentarer