Worst day ..

Hej på er!
 
Min dag har inte varit den bästa.. 
Min natt spenderade jag på toaletten då jag haft en rejäl allergiskreaktion eller vad det nu är. Jag har ju gått undersökningar för att ta reda på felet på min mage och forfarande är det IBS troligen. Jag somnade inte fören kl 5 imorse och Molly vaknade 7 så P var så snäll och ställde upp och gick upp med henne och lämnade henne på dagis. Han jobbade igår hela dagen och var väldigt trött men då han såg hur dåligt jag mådde så ställde han upp. 
 
Sedan har jag fått brev från F-kassan angående min sjukpenning och den var ganska klumpigt skriven så jag har inte förstått det rätt men pratade med min handläggare och gav mig info om vad jag ska göra nu. Så imorgonbitti ska jag upp och ringa läkaren och boka en tid och sen lämna Molly på dagis. Efter det ska jag gå och träna, eventuellt ska jag gå på ett pass som heter Intens cardio 50 min eller så kör jag något eget. 
 
Min älskade syster var en riktigt stjärna idag efter hon pratade med mig och sen mamma så märkte hon att vi båda ha lite tufft nu så hon tog bilen till mamma och hade med sig mat till oss. Vi lagade mat och överraskade mamma med middag och blommor och det behövdes!  <3
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka min proteinshake från Women´s Best och titta på mina serier innan jag går och lägger mig och lägger denna dag bakom mig.
 
dåligdag familj försäkringskassan ibs
0 kommentarer