Falafelwrap

God morgon! 
 
Solen skiner i Stockholm idag men det blåser och är ganska kallt men tog min vanligt morgon promenad imorse ändå. Det var lite småkallt i slutet men kändes så skönt sen när jag kom in på kontoret. 
Idag blir det min vanlig lunch promenad men ska svänga förbi Monki och köpa en jacka jag hittade igår för endast 200 kr. Min jacka jag har idag har jag haft i snart 4 eller kanske tilloch med 5 år å dags att köpa en ny, eftersom den börjat gå sönder lite överallt. 
 
Igår var en lugn kväll hemma med att hänga lite tvätt, titta på tv och bara ta det lugnt innan vi måste packa ner det sista. P var ute igår med sina kollegor och kom hem vid 1, ganska rund under fötterna men han hade haft det väldigt kul och de var han värd. Idag lär han sova men i eftermiddag måste vi åka och kasta saker igen och ikväll behöver vi packa bilen med det som ska med upp till landet, som ska hem till min syster och sen de som ska hem till svärisarna. 
Det ska bli så skönt när vi packat klart och flyttat in i den nya lägenheten och dom nya möblerna har kommit. Vi ska även måla stora delar av lägenheten så de ska också bli skönt när allt är klart. Jag hoppas allt är helt klart till våren med möbler och målningen så man kan fokusera på annat. 
 
Pressbyrån har börjat sälja ett vegansktalternativ och har ätit den redan 2 gånger och älskar den. Jag älskar ju falafel och den kostar bara 49 kr är lagom stor och mättande men farmförallt nyttig. Kan starkt rekomendera denna till alla! 
flytta jacka jaggerinteupp monki packning promenad
0 kommentarer