Födelsedagshelg!

God morgon! 
 
Denna helg bara swishade förbi! Har haft det otroligt bra denna helg på landet med familjen. Vi har varit och badat på lördagen, nästan alla var med. Sedan blev det god mat på lördagkväll och massvis med prat in på småtimmarna, jag gick dock och la mig vid 23. Sedan igår så var de Mollys födelsedag, igår blev hon hela 2 år och tiden går på tok för fort. Min syster var så söt och gjorde hennes underbara mjölkfri choklad tårta, nu gillar inte Molly choklad men jag gör och alla andra så de blev en hit. Det blev sång och paket som hon uppskattade massor, hon vart väldigt uppvaktad igår och de var underbart och se. 
 
Denna vecka kommer gå åt till att packa ner hela lägenheten nästan för nästa helg flyttar vi, och det känns så skönt men lite skrämmande också. Jag tror de kommer bli jättebra, Molly kommer närmare sin familj och vi kommer få lite mer hjälp med lämning och hämtning om de behövs. Jag kommer närmare mina föräldrar och de är ju enormt skönt eftersom jag är sån mamma och pappa gris :) 
 
Molly ca 7 timmar gammal.. <3 
Precis innan tårtan somnade Molly hos moster <3
På badhuset i lördags som blev en stor hit för alla både barn och vuxna! 
Mysa moster <3
Michelle var så snäll och hjälpte till med att öppna alla presenter :) 
Denna tårta är så magisk
bada familj family flytta kärlek landet molly mormoromorfar packning
0 kommentarer