Fredag och sol! ☀️🌸❤

Hej på er! 
 
Fredag idag och solen skiner, så humöret är på topp! Blir min vanliga lunch pormenad i min nya jack som jag köpte igår på H&M för endast 50 kr. Den var på rean för 200 kr men hade en rabatt kupong på 150 kr så fick den för endast 50 kr så ett riktigt kapp. 
Igårkväll så gick jag på en PW i ca 30 min eftersom jag inte hinner gymma just nu med packning och allt sånt så försöker jag gå så myket som möjligt och röra på mig så gott jag kan. 
 
Idag åker jag och Molly till landet efter jobbet som vanligt, P blir hemma då han jobbar. Vi ska planera en resa till Ullared i påsk, hur kul. Det blir jag, min syster och mamma som åker igen,  vi åkte för 3 år sedan vid samma tid och detta år kör vi igen.
 
Nu ska jag försätta jobba!
 
PW gekås healthyliving hm jacka jackpott lander landet nyamöjligheter ullared
0 kommentarer