Good morning sunshine!

God morgon på er! 
 
Kyligt men soligt idag och humöret är ganska bra ändå trots lite sömn och dålig morgon. 
Jag hade glömt köpa frukost igår så imorse fick det blir knäckebrödmacka för mig och Molly. Hon fick även ett äpple, bär och hallon så hon klarar sig. Hon var dock väldigt trött imorse eftersom hon somnade inte fören 20.30 igår kväll.. jag nattade henne redan kl 18.30 men hon hade svårt att somna. Hon var alltså inte på det bästa humöret imorse och var jätteledsen när jag gick. Usch de händer inte ofta men när hon är ledsen vid lämning gör det riktigt ont i mamma hjärtat. Det jag vill göra då är att vända om och vara hemma med henne och mysa men måste jobba också. 
 
Jag promenerad imorse också från Skanstull till slussen och det är en väldigt skönt promenad på morgonen. Jag slipper trängas på tunnelbanan och får motion och rensa hjärnan. 
Idag blir det även en pormenad på lunchen i solen och ikväll gymmet! 
 
Soluppgång imorse och min älskade lilla bebis <3 
 
barn förskola jobb kärlek litesömn mammaproblem molly motion onsdag sol
0 kommentarer