Hög med tvätt..

God kväll! 
 
Nu är tvätten äntligen vikt, Molly har precis somnat och mitt tee är precis klart så nu blir det soffan med skvaller tidning och choklad. Molly var superduktig idag och hjälpte mig med maten och med tvätten. Hjälpte till att vika sin tvätta och lägga in på sin hylla, vart tvungen att vika om men ändå.
 Var en hyffsat lugn dag på jobbet idag, men de är vår lugna period nu så nästa vecka kommer det vara mycket. På min lunch promenad däremot så hade jag 2 st väldigt spännande samtal så får se vad dart dom leder. 
 
Var inne på min lunch på HM idag och har hittat en biker jacka jag ska köpa till våren, den är så jag och jag ara älskar den!
 
499 kr, lite dyrt tycker jag men så värt det! 
fräsigt hemligheter hm kläder leopard loveit molly måndag nyamöjligheter
0 kommentarer