Nya förskolan

God morgon! 
 
Nu är jag tillbaka efter någon dags paus, dock saknar jag att blogga så fort jag inte gör det. 
Söndagen blev en lugn dag med sovmorgon (tack mamma/pappa/C) och de var ju så fint väder så när barnen hade vilat tog vi en underbar promenad i solen med barnen. Vi gick ner till vattnet och in i skogen och bara njöt av solen och varandra. 
På eftermiddagen åkte jag och Molly hem till farmor och farfar för söndagsmiddag och Molly var supper taggad på att äntligen få träffar sin faster och farmor och farfar. 
Söndagskvälle spenderade vi till att packa ner hallen, och en del av köket. Det är faktiskt inte så mycket kvar som ska packas här i lägenheten utan förrådet måste vi gå igenom och de är en heldel. 
 
De ska bli så underbart skönt att flytta, jag längar så! 
Vi var igår och tittade på ny soffa och säng som vi ska beställa från Mio blir det denna gång och hoppas de är bättre än trademax... 
Men innan vi åkte ditt så var vi på Molly´s nya förskola och jag älskade det. Det är inte en ut och skur förskola men jag tror det kommer bli bra ändå. Hon hälsade glatt på alla förskolelärare och alla barnen. Lekte jättefint med många av dom som hon kommer gå med på samma avdelning. 
 
Vi åkte hem till mamma och pappa på middag efter vi tittat på förskola och möbler och när vi kommer hem dit och ska äta märker jag att Molly är väldigt varmt. Vi tar tempen och 38,8 står den på så idag jobbar jag hemifrån/vab. Det är svårt att jobba hemma med en sjukt barn så ska försöka men får se hur det blir. 
 
 
 
jobbahemma mammaochpappa middag mio molly mormoromorfar måndag nyamöbler nyamöjligheter nyförskola soffa säng vab
0 kommentarer