Trasig cykel igen..

God morgon! 
 
Imorse skulle jag ta cykeln till jobbet men när jag väl ska börja cykla iväg så märker jag att det inte går att växla och växeln har låst sig på 1:an... så fick ju bara låsa fast den igen och gå upp i lägenheten och byta om snabbt och springa till tunnelnbanan. Jag vart ganska besviken men imorgon kommer mina föräldrar och hjälper oss att slänga lite möbler så ska be min pappa kolla på cykeln och se om inte han kan fixa den 
 
Idag blir det köpa nya byxor på lunchen, om jag orkar. Jag avskyr att prova byxor då jag inte har rätt kropp för byxor längre,tydligen. Om jag inte tar en lång promenad i solen istället, det låter mer lockande. 
 
Igår var de ju alla hjärtans dag och P överskade mig med både blommor och ett par boots som jag bara älskar! Supersnygg och sköna, så han överaskade mig väldigt mycket igår och vart väldigt glad 
Nu måste jag fortsätta jobba! 
 
 
 
2017 allahjärtansdag bradag bästapojkvännen cykelntrasig kärlek present skor
1 kommentar
Lina

Guud vad snygga boots!:D Bra smak!

Svar: Tack 🙂 amen visst!
Mia Wenger