Vabruari

God morgon!
 
Då har vi lite vabruari här hemma då.. 2 veckor fick Molly vara frisk och på förskolan. Igårkväll eftermiddagen tyckte jag hon var varm och lite rödmosig om kinderna och mykcet riktigt 38,8 i feber. Så var bara att meddela jobbet att det blir vab för mig idag. Hennes temp ligger däremot på 37,5 nu så ingen feber längre men lika bra att vara hemma med henne. 
 
Vid 14 ska vi åka till landet med min familj, vi kommer äntligen vara nästan helt samlade. Vi har inte varit det sen Jul eftersom antingen har jag och Molly varit sjuka eller min syster. Det ska bli riktigt kul! Längtar så efter min systerdotter!
 
Igår var ingen bra dag.. var på dåligt humör och det var kallt och grått ute så valde en myskväll i soffan til Criminal minds och tunnelbanan igår. Ikväll så ska jag ut och promenera med min syster som motion så lite ska jag allt röra på mig.
 
familj kärlek landet lycka molly vab vabruari
0 kommentarer