ändrade planer..

Idag ringde förskolan straxt efter mitt förra inlägg och sa att Molly hade varit väldigt ledsen från och till hela dagen och hade bajsat flera gånger så fick packa ihop datorn och åka hem. 
Plockade upp en väldigt ledsen dam som genast blev på bra humör när jag hämtade henne, så sjuk är hon inte. Det jag tyvärr misstänker att det är, de är mjölkallergi... Jag är ju allergisk mot mjölk och ägg och mina reaktioner är magsmärtor deluxe, diarée och kräkningar till slut. Jag får även utslag över hela kroppen och mår riktigt illa (ber om ursäkt för all info). 
Molly har liknande så imorgon ska vi ringa och boka tid för provtagning på Mollpan och se vad hennes mage inte riktigt tål... tycker så synd om henne nu. Köpt mjölkfri vällning och så får hon äta samma som jag så får vi se om magen är bättre imorgon. 
 
Jag har den turen att kunna jobba hemifrån så har kunnat koppla upp mig hemma och fortsätta jobba medan Molly titttar på film och äter blåbär. Är snart klar med det jag ska göra idag efter det blir det middag för mig och Molly och sen bada.
 
allergisk bebis mjölkfri molly
1 kommentar
piichas blogg- 26år och mamma till 2 barn

Fin blogg :D

Svar: Tack detsamma! :)
Mia Wenger