Stom..

Hej!
 
Vilken jäkla storm det är ute idag.. höll på att blåsa bort på väg till kontoret. Så ingen lunch promenad idag, blåser på tok för mycket så kommer kör ett yoga pass hemma ikväll. Tänkte att jag ska testa det, har aldrig gjort det förut så kan bli kul. 
 
Jag har inte riktigt kommit helt igång med träningen men är på god väg iallafall. Motivationen är tillbaka och gör daglig motion varje dag. Försöker gå 10,000 steg om dagen och har lyckats ca 6 av 7 dagar och de är jag väldigt stolt över. 
Jag tar små steg men dom är i rätt rikgting iallafall. 
 
Här var jag så lycklig och stolt över mig själv, hit ska jag igen! 
 
Måste även tillägga att jag är mega imponerad och stolt över min syster som börjat ett kost och tränings schema som hon håller grymt bra. Hon går upp 5 varje morgon och sätter sig och cyklar innan hon sen gör i ordning sig själv och barn för en arbetsdag/förkola. För att sen på kvällen gå till gymmet och köra ett pass, otroligt stolt! 
 
0 kommentarer