Belöning

Jag har tänkt att belöna mig själv med olika saker när jag når mina mål i min viktnedgång. Mitt första mål är att komma under 70 kg vilket jag inte varit på länge. När jag nått det målet så ska jag unna mig ett par träningstights jag tittat på länge men som är tokdyra. Så det bli liksom en rejäl motivation för mig! Varje belöning kommer ju inte vara att jag ska köpa något dyrt matriellt, utan kanske en extra vilodag eller något gott eller så :) 
belöning doyoueven jaggerinteupp jagtogbeslutet leopard träning viktminskning viktnedgång viktresa
3 kommentarer
MILINA

Riktigt snygga!

Svar: Amen visst, finns en sportbh som matchar som jag funderar på :)
Mia Wenger

Corina

Bra med mål och motivation 👍

Svar: Tack, jag försökr iallafall :)
Mia Wenger

Hanna Karlsson

Grr!! Vilka snygga tights!