Familjehelg!

Hej på er! 
 
Har precis nattat både P och Molly,haha. Nää bara Molly men P gick också och lade sig då han var uppe redan kl 4 imorse för han skulle jobba. 
 
Vi har haft en toppen helg på landet med god mat, skratt, dans, dryck och härlig stämning. Mina bonus föräldrar, Roffe och Madde kom också i lördags för middag och stannade till idag. Man har alltid lika kul med dom och barnen älskar när dom kommer och hälsar på. Vi planerade även lite inför i Maj när min lilla syster Jessica och hennes kille kommer hit till Sverige. Har inte träffat dom på 2 år så det är dags nu och som jag längtar! <3 
 
När jag och Molly kom hem så har vi lekt hemma och gjort middag som blev min kyckinggryta med curry, vi har ju börjat äta middag tillsammans vid matbordet nu när vi har flyttat och jag älskar det. Vi brukar ju åka til svärföräldrarna på söndagar men svärmor hade migrän så blev lite facetime bara idag. Efter middagen badade jag och Molly i typ 45 min innan det blev för kallt och då var det ädnå dags att göra sig i ordning för sängen. 
 
Nu ska jag bara sitta och slö titta på tv och ta det lugnt och ladda upp inför kommande vecka med möten, träning och mycket annat. 
 
 
 
bonusföräldrar dans familj kärlek middag vår
0 kommentarer