Flyttkaos..

Hej på er!
 
Äntligen sitter jag ner och ska äta lite lunch innan jag måste fortsätta med att slänga, packa och fixa inför flytten imorgonbitti. Vissa saker kommer jag lämna till P då jag inte kan göra det eftersom det handlar om elektronik och de är inte min starka sida. 
Igår var det riktigt mycket på jobbet med alla årsbesked och dylikt som ska skickas och så, hade även mina dagliga sysslor att göra. Men det flött på rätt bra ändå tycker jag.
 
När jag kom hem var det dags att packa ner hela köket, sovrummet, kläderna och Mollys rum så nu är det inte mycket kvar som ska göras. Dock känner jag mig lite stressad ändå men släpper nog så fort flytten är klar. 
 
Idag är jag ledig faktiskt eftersom annars hade jag inte hunnit med allt som behövs göras idag. Har även hunnit en vända till IKEA och handlat liten överraskning till P och nytt servis, kände att vi kunde unna oss det. Köpte även lite andra saker till badrummet och så. 
 
Efter jag ätit ska jag fixa det sista i Molly´s rum som är kvar och sedan packa ner maten som är kvar i kyl och frys. Sedan blir det att hämta Molly och åka hem till mamma och pappa då vi ska sova där i natt :) 
 
Celsius är min räddare i dag! 
IKEA celsius flytta flyttkaos nyamöbler packa
2 kommentarer
Jessica Högberg

Ska packa det sista i min flytt ikväll, jobba lördag söndag och flytta på måndag. Lycka till, det blir toppen när det är klart!

Svar: Tack, det gick hyffsat smärtfritt men långt ifrån klara :)Vad spännande, lycka till med flytten!
Mia Wenger

Jessica Högberg

Detsamma!