MoS

Go kväll! 


Jag ska alldeles straxt gå och lägga mig men såg att mitt inlägg igår aldrig lades upp.. så vill ju uppdatera lite. 
Idag har vi haft möte med förskolan och allt var bra och från båda. Vi är supernöjda och känner oss jättetrygga med alla och Molly med 🙂
Efter mötet med förskolan åkte jag in till stan och hade ett annat möte som förhoppningsvis leder till något i framtiden men mer om de sen. 
Efter mitt möte så mötte jag upp P i MoS för att köpa ett par nya kontorsbyxor. Vi hann även luncha tillsammans. Hade jättemysigt tillsammans bara han och jag en stund innan han skulle inte till hans jobb för ett möte och jag skulle hämta Molly. Vi spendera sedan eftermiddagen hos mamma och pappa med min bror och brorsdotter. Vi åt även middag där och efter middagen åkte jag och pappa och hämtade min cykeln jag glömt i Skarpnäck. Glad att den fortfarande stod kvar ens 😋

Efter papp lämnat av mig hemma så gick jag ut på min vanliga kvällspromenad på 1 timme och 30 min 💪🏻 så nu är jag rätt trött och håller på att somna.. 😴

Långt inlägg men svårt att få till inlägg nu mera.. ska bättra mig! 

0 kommentarer