Never give up

Hej! 
 
Sitter på jobbet igen och dricker kaffe och svara på mail, ska även snart in i möte. Imorse hade jag ett spännande möte som ska bli riktigt spännande och se hur det blir. Jag kommer skriva mer om det sen men då allt är lite osäkert så vill jag inte jinxa. 
 
Det är fullrulle på jobbet som vanligt vid början på månaden men det gör bara att dagarna går fort. Snart är det dags för flytt, om 3 dagar! Vår sista natt i lägenheten blir imorgon och det känns både skönt, spännande och lite sorgligt då detta för Molly´s första hem och finns mycket minnen men det kommer fler av dom i nya lägenheten. 
 
Idag blir det promenad på lunchen igen och sen kanske jag kommer gå hela vägen hem efter jobbet, får se vad jag känner för. 
 
Dessa bilder togs för 2 år sedan och det känns som om det var igår <3 
PW flytta längtar molly möte nyamöjligheter nylägenhet packning snartdags steg
0 kommentarer