Sista biten

Då är det sista som skulle upp på väggarna uppe, tack vare min pappa som så snällt kom hit och satte upp allt. Mamma följde med och hade med sig mat och hjälpte mig med att sätta upp gardinerna. Molly var dock på jättedåligt humör nu när hon är sjuk men det är hon varje gång hon är sjuk. Jag hopps verkligen hon blir frisk snart, vill ha min glada och tokiga unge igen.
 
Var på kontoret fram till 14 innan jag åkte hem och bytte av P så han kunde åka in och jobba. Jag och Molly satt i soffan resten av eftermiddagen och titta på film. Eller hon tittade på film och lutade sig på mig och jag jobbade och mös samtidigt med henne, bästa arbetsplatsen. 
 
Imorgon fyller P år och jag hoppas att Molly mår bättre och så vi kan sjunga för honom imorgonbitti och så ska han få frukost på sängen. Har dock inte köpt någon present till honom än, ska springa ut på lunchen och göra det. 
 
bästafamiljen flytta gardiner mamma mammaochpappa sjukbebis
0 kommentarer