spontan middag

Go kväll på er! 
 
Idag har jag sovit och boostat med positiv energi genom att umgås med min familj. Jag bjöd över alla på en spontan middag, tyvärr kunde inte min syster komma men vi ses till i helgen. Vi facetima med dom så dom fick vara med ändå litegrann. 
Min bror, mamma och pappa men även min bonus mamma Madde kom hit. Oerhört mysigt att ha alla här och få vara omringad av härlig energi och kärlek! 
 
Jag bjöd på currygryta med kyckling och ris med ärtor. Till efterrätt blev det bulle från broms som P tog med sig från jobbet här omdagen. 
 
När alla hade gått så nattade jag Molly och städade köket och plockade undan maten. Sedan bestämde jag mig för att sätta mig på cykeln och köra lite lätt konditon och det blev 60 min. Jag är så stolt över mig själv som börjar ta tag i mitt välmående och ser ett ljus i tunneln. 
 
2017 broms bror familj kycklinggryta kämpa kärlek mammaochpappa middag träning villmåbraigen välmående
0 kommentarer